Bu Blogda Ara

29 Mart 2014 Cumartesi

15.ay ve 16.ayda neler yaptık?


  Bu etkinlik 9 Kasım'da Gökçe 15,5 aylıkken yapıldı ancak yeni yazmaya fırsatım oldu.

  Hala her şeyi ağzımıza soktuğumuz için dikkat edilmesi gereken ama çok eğlenceli bir etkinlik. Gökçe'nin en sevdiği şeylerden biri boya yapmak hele de parmak boyası. Kızımda bir resim merakı var her şeyi her yeri karalıyor; duvarlar, halılar, dolaplar ve bizim kitaplarımız. Bu etkinliği yaparken bir iki defa elini malesef ki ağzına koydun hemen çektim ama boyaların da tadına bakmış oldun




önce kağıt üzerinde yaptık ama hemen dağıldığı için ayna üzerinde devam ettik. sadece mavi ve sarı rengi açtım ikisini karıştırdık ayna üzerinde iyice yaydırdın elini üzerine etrafa sürdün :) sonra suluğundan biraz su döküp güzelce sulandırdın gene bir etkinliğe suyu karıştırmış oldun.


sonra renkli mukavvaya el ve ayak izlerinin baskısını çıkardık onu da bir çerçeveye koyup hatıra olarak odanın duvarına astık :)


oyun hamurumuzla oynadık, parmak kaslarımızı çalıştırdık. önce kalıplarla şekiller çıkardık ve o şekilleri tekrar ettik. ay ve yıldızı öğrendik. ay ve yıldıza oynar göz takıp onları hamurdan söktük. hem sarı rengi de pekiştirmiş olduk. gökçeye renklerle ilgili duyusal sepetler hazırlamaya başladım sarı duyusalını hazırlamıştım ondan sonra bu etkinlik süper oldu. bir taşla iki kuş vurmuş olduk. 


mutfak setimizden çıkan sebze meyvelerden kartona kendim çizdim ve gökçe kuzum da 3 boyutlu eşleştirme yapmış oldu. isimlerini tekrar ettik namnamnam diye de yiyip çok eğlendik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder